Techness fanaten opgelet! In de categorie ‘technische nieuwtjes’ heeft LEDimpact  een leuke! Een LED scherm om jouw boodschap op te laten vallen bij de doelgroep. Lees hier 3 redenen om een LED scherm in te zetten.

Out of home valt op

Anno 2019 leven we meer digitaal dan niet. Dat hoeven wij techness bezoekers niet te vertellen. Out of home adverteren gaat ver terug maar is juist in deze tijd krachtiger dan ooit. Die reclame tijdens jouw favoriete programma heb je ingecalculeerd en het verbaast je allang niet meer dat je een advertentie voorbij ziet komen van een vakantieaanbieder als je toevallig net hebt gezocht naar jouw zonnige bestemming voor de zomer. Wij kennen de digitale paden van adverteerders en we calculeren ze in.

Maar dan: een LED scherm. Je rijdt in de auto, je doet je boodschappen en ineens staat daar een prachtig verlicht LED scherm met een boodschap. Simpel, elegant en op een moment dat je je even begaf in de echte wereld en dit niet verwachtte. Surprise! Verras jouw doelgroep ook met een LED scherm! Lees hier nog meer over de voordelen van Out of home.

24/7 flexibel

Wil jij wisselen van content? Wil jij je doelgroep ’s ochtends op een andere manier aanspreken dan ’s avonds? Geen probleem! Door de flexibele software in het scherm, kunnen wij de content elk moment van de dag voor je aanpassen. Zo bereik je je doelgroep op elk moment van de dag met een gerichte boodschap. Elke klant is anders en elke doelgroep is anders. Wij bewegen graag mee! Check hier welke campagnes LEDimpact  al heeft gerealiseerd voor klanten.

Eerste prijs in categorie buitenreclame

Nog niet overtuigd? We gaan graag nog even verder:

  • 96% van de passanten ziet jouw boodschap staan.
  • Het scherm heeft een oppervlakte van 8 m2.
  • Onze resolutie is om over naar huis te schijnen ((6 mm pixel pitch)

Last but not least: LEDimpact  heeft vorig jaar de eerste prijs gewonnen in de categorie buitenreclame. Do we need to say more? Lees hier meer over de prijs!

Leave a Reply