The Green Gallery zet je banners in bloei

Banners, word jij er ook helemaal gek van? Wij in ieder geval wel! Ze schreeuwen je aandacht met hun felle kleuren en grote teksten. The Green Gallery vond dit ook en kwam daarom met een superleuk initiatief om deze vervelende banners te veranderen in mooie kunst banners waar iedereen blij van wordt. Lees verder hoe ze dit doen!

The Green Gallery Green Screen

The Green Gallery is een online magazine die bezig is met een project om de drukke banners om te toveren naar mooie vrolijke banners. Namelijk: de Green Screen ad blocker. Om dit project te verwerkelijken is er een samenwerking gestart met bekende creatieven: tattoo artist Henk Schiffmacher, DJ Loco Dice, creative innovator Geraldine Wharry en fashion designer Stéphane Ashpool van Pigalle. Een hele mond vol dus. Samen zorgen zij ervoor dat de vrolijkheid op een creatieve manier wordt versterkt en het stres gehalte wordt verminderd. Dit doen zij natuurlijk allemaal op hun eigen manier. Lees verder om erachter te komen hoe zij dit doen.
Green1png

The Green Gallery Green Screen van Hoxxoh en DJ Loco Dice

The Green Gallery Green Screen artiest Hoxxoh werkt in dit project samen met Loco Dice. Deze samenwerking heeft geleid tot 12 floral art pieces die exclusief gemaakt zijn voor dit project! Gaaf toch? Zij hebben dit voor elkaar gekregen omdat zij zich hun hele leven al laten inspireren door de pracht van bloemen en planten en passen dit ook vaak toe in hun carrière.

The Green Gallery Green Screen van Henk Schiffmacher

The Green Gallery Green Screen artiest Henk heeft met zijn baan als tatoeëerder al zo vaak verschillende soorten bloemen getatoeëerd en heeft hierdoor ook een grote liefde voor bloemen ontwikkeld. Zo vermeld hij: “Bloemen vertellen een verhaal zonder woorden. Het is niet voor niets dat we ze zo vaak aan elkaar geven. Je kunt niet vaak genoeg naar bloemen kijken”.
Green2

The Green Gallery Green Screen van Geraldine Wharry

The Green Gallery Green Screen artiest Geraldine heeft voor dit project verschillende technieken gebruikt zoals collages, vervormingen en scannen. Zo vermeld Geraldine: “Ik wilde er echt iets bijzonders van maken, Green Screen maakt kunstonderdeel van je dagelijkse leven”.

The Green Gallery Green Screen van Stéphane Ashpool

The Green Gallery Green Screen artiest Stéphane is naast het project druk bezig met zijn kledingmerk Pigalle. Hij laat zich inspireren door bloemen en vermeld: “Bloemblaadjes hebben voor ons een soort heilige schoonheid”.  Met ons heeft hij het over hem en zijn verloofde Marissa waarmee hij een bijna voelbare 3D bloemcreatie maakte.
Green3

Leave a Reply